Arculattervezés Vendéglátóknak

A sikeres vendéglátás egyik kulcsa az emlékezetes vizuális élmény, így az étterem/hotel dizájnja és hangulata elengedhetetlen a sikerhez. A kihívás abban rejlik, hogy különféle vendégeknek tetsző környezetet alakítsunk ki, miközben hűek maradunk saját márkánkhoz. Ha a dizájnt az vállalkozás központi elemévé tesszük, ezáltal hívogató és egyedi teret hozunk létre, azzal visszatérő vendégeket szerezhetünk.

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged, vállalkozásodat és megértsük a céljaidat.

Azt is megmutatjuk, hogyan és hol dolgozunk mi. Körbevezetünk a Stúdiónkban és a designkivitelző műhelyünkben. A Showroomunkban pedig megmutatjuk neked korábbi munkáinkat.

Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Kapcsolat

Takács Eszter

senior projekt menedzser

• Hidden
  • Max. file size: 25 MB.

Portfólió

Prato

Olasz Étterem

Fákkal ölelt olasz étterem Hűvösvölgyön. A modern logó a rézkarcokkal és régi képeslapokkal egyedi hangulatot teremtenek.

Naomi

Gentlemen’s Club

Gentlemen’s Club Budapest belvárosában. A logót nem magyaráznánk túl… 🙂

Uno Mas

Prémium Tapas Bár

Újlipótváros “fő utcájában” a Pozsonyi úton nyílt ez az egyszerre elegáns és trendi tapas bar.

Gazdag illusztrációk és mediterrán stílusjegyek határozzák meg az arculatot.

Larum Hotel – Balatonfüred

Visszafogottan elegáns hotel Balatonfüred reformkori városrészében. Az arcukat egyik fő elemét, a madár emblémát a balaton gazdag madárvilága ihlette, természetesen passzoló légies vonalvezetéssel.

Sushiroll

Sushi Street Food

Ausztráliából származik az a pofon egyszerű ötlet, hogy nem vágják fel a sushit, és így kis rudacskaként streetfood lesz belőle. Ezt a nóvumot jelenítettük meg az arculat számos pontján, trendi pastel köntösben.

Lions Garden

4 csillagos szálloda Budapesten

Egy négycsillagos boutique hotel Budapest elegáns, fákkal szegélyezett diplomata negyedében, sétatávolságra a város híres látnivalóitól és mindössze 10 perces autóútra a belvárostól. Az arculat elemeivel a hotel szépen beleilleszkedik a környék miliőjébe. Az stilizált oroszlán embléma a markáns pattern használattal egyedi megjelenést alkotnak.

Birdies

Esküvő-és Rendezvény helyszín

Full service esküvőhelyszín és rendezvénytér Szentendrén, közvetlenül a Duna-parton, kikőtővel. Kifinomult helyszínhez passzoló visszafogott elegáns arculat.

Dean’s College Hotel

Márkastratégia és Arculat

A Dean’s College Hotel egy kollégium és egy hotel izgalmas találkozása. Nem csak az arculatot bízták ránk, de a névválasztásban és a márkastratégiában is segítettünk. Így jött létre a misztikus és legendés Dean központi figura, aki egy központi eleme a márka minden szintjén.

Amola Pizza

Pizzéria

Szolnokon is kapható hamisítatlan nápolyi pizza, olasz séffel, szívvel lélekkel készítve. Az arculat megidézi az olasz trattoriak egyszerűségét és közvetlenségét.

MUZE Hotel

Hotel, névjavaslat, arculat

A névjavaslat után egy düsseldorfi hotel új arculatának a kialakítása volt a feladatunk, ami a későbbiekben az egész hotellánc ernyőmárkájaként is funkcionálni fog. A tulajdonosok, és rajtuk keresztül a szállodák is ezer szálon kötődnek a festészethez. Az arculat megalkotásánál ennek a kapcsolatnak a megjelenítése volt a célunk. A logó elegáns réz vonalai patinát kölcsönöznek a márkának, ami a bohém ecsetvonásokkal és kollázsokkal kiegészülve különleges harmóniát alkotnak. Az arculat elemeinél az is szempont volt, hogy az egyes hoteleknél több művész alkotásaival is jól működjenek.

Made in China

Étterem, Budapest

A Made in China étterem újraformál mindent, amit eddig a kínai konyháról gondoltunk. Nem csupán kiváló minőségű ételeket szolgál fel, hanem megmutatja Kína pozitív, izgalmas és inspiráló arcát a magyar közönségnek. Az arculat tervezése során az volt a célunk, hogy megmutassuk, lehet valami egyszerre kínai és mégis igényes. Az étterem vizuális megjelenése az ősi kínai motívumokat kelti életre, azok felhasználásával teremt egyszerre tradicionális és modern látványvilágot. Ezt úgy értük el, hogy az étterem belső dekorációjánál a hagyományos kínai tusfestészetet kevertük grafikai elemekkel és fényképekkel. A logó a kínai írásjelekre, az arculat összes eleme pedig az elképesztően gazdag kínai kultúrára és történelemre épít.

Vin.Vin City

Vietnámi étterem az Andrássy úton, Budapest

A logónál olyan szimbolikus vietnámi motívumokat használtunk, mint a hagyományos nón lá és az evőpálcika. A mosoly az elnevezésből származó “win-win” kifejezésre utal, a vendéglő pozitív hangulatára és a alapító, Simi (Nguyen Tien Sy) mindig kedves hozzáállására.

Urban Betyár

Hagyományos Magyar Étterem

Az Urbán Betyár tiszteleg a magyar betyárok gazdag öröksége előtt. Az stilizált logó, ezt a magyar “cowboy” figurát ábrázolja. A hely megjelenése épít a magyar hagyományos motívumokra, de egyáltalán nem a túristavakító matyó vonal.

VR Park // DINO Safari

A VR Park Budapest egyik legizgalmasabb szórakoztató komplexuma. Van itt minden amit a legmodernebb AR, VR és egyéb immerzív játékok és kalandok nyújthatnak. A park logója nemes egyszerűségével magába foglalja a koncepció lényegét. Feladatunk volt a park első nagy dobása, a Dino Safari megjelenése is, természetesen a programhoz passzoló képregényes stílusban.

Mamacita

Mexikói Burrito Bár

Egy kis szelet Mexikóból, ahol minden a “Mama”, meleg és szeretetteljes (néha túl szeretetteljes) karaktere köré épül. Mama az intézmény szíve és lelke, szeretetet és ízt hoz minden ételhez. De légy óvatos, mert Mama egyúttal csípős pikantériát is hozhat! Együttműködésünk célja az volt, hogy megragadjuk a Mamacita vibráló és élettel teli atmoszférájának lényegét. Létrehoztunk egy olyan logót, amely tükrözi a mexikói kultúra szellemét. A márkaidentitás létrehozása során arra összpontosítottunk, hogy olyan vizuális nyelvet hozzunk létre, amely kommunikálja a Mamacita egyedi személyiségét. Merész és energikus színeket, élénk mintákat és illusztrációkat használtunk, hogy játékosság és izgalom érzetét keltsük.

Salt Horse

Beer Bar, Edinburgh

A Salt Horse Beer Shop & Bar Edinburgh legjobb kézműves söreit kínálja, hozzájuk illő ételekkel. Az arculattal komplex igényeknek kellett megfelelnünk: sugározza a kínálat magas minőségét, de ne legyen túl elegáns és exluzív.

Piknik

Kávézó, Budapest

A Piknik alapötlete és neve is a kis üzlet elhelyezkedéséből származik. A kávézó ugyanis a Szent István Parkkal pont szemben található, ami a környék és az egész város egyik kedvenc piknikező helye. A vendégek helyben is fogyaszthatják, illetve kis elviteles csomagot is összeállíthatnak speciality kávékból, prémium alapanyagokból készült pékárukból, szendvicsekből és mindenmentes süteményekből. A feladatunk az volt, hogy megalkossuk a vizuális megjelenését ennek a könnyed nyári délutánok hangulatát idéző és a piknikezők bázisát jelentő kávézónak. Az arculat karakterének meghatározó elemei a fekete és a karamell színek, a logóban is megjelenő ferde csíkozás és a kézzel rajzolt, a piknikezés kellékeit megelevenítő játékos illusztrációk.

Nomads Land

Közép-Keleti Fesztivál

A Nomads Land egy különleges fesztival közel-keleten, amit leginkább úgy lehet leírni, hogy a Művészetek Völgye és az Ozora szerelemgyereke.