Arculat- és Csomagolástervezés Élelmiszeripari Termékeknek

Azok közül a termékek közül, ahol jellemző az impulzusvásárlás, évente mindössze 5% képes tartósan megvetni a lábát a piacon. Ilyenkor a vásárlók a legrövidebb útvonalon szeretnék meghozni a döntésüket.  Az élelmiszereknek a polcon ebben a sprintben kell meggyőzni a vásárlót, hogy a kosárba kerüljenek. Egy jó designnal komoly előnnyel indulsz.

Discovery Session

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged, vállalkozásodat és megértsük a céljaidat.

Azt is megmutatjuk, hogyan és hol dolgozunk mi. Körbevezetünk a Stúdiónkban és a designkivitelző műhelyünkben. A Showroomunkban pedig megmutatjuk neked korábbi munkáinkat.

Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Kapcsolat

Takács Eszter

senior projekt menedzser

Kapcsolat

  • Hidden
  • Max. file size: 25 MB.

Portfólió

Cheerful Buddha – Branding

Az Egyesült Királyság első jelentős CBD kávé- és csokoládémárkája.

A csokoládétól az olajcseppig minden termékcsalád játékos design értelmezésben követi a “szeretet és jóllét” elvet. “A gyönyörű design segített, hogy felkeltsük a brit top kiskereskedő figyelmét” – James Wright, a Cheerful Buddha igazgatója

ANJUNA Ice Pops

Artisan Ice-Pop Brand, Budapest

Vegán, adalékanyagmentes gyümölcsből készülő fagyik, smoothiek és tálak. Az ANJUNA Ice Pop-ot két vállalkozó kedvű fiatal indiában szerzett élményei ihlették. Mi abban segítettünk nekik, hogy az Anjuna életérzésből szuper márkát építsenek. 

A logó és arculat kialakításánál az indiai hangulatot és a Holi fesztivált helyeztük a középpontba, az emblémánál fontos volt, hogy semmilyen vallási színezete ne legyen. A retail polcokra kerülő csomagolás Red Dot díjat kapott.

I CAN SPICE

Artisan Spice Brand

Az I Can Spice alapötletét az az egyszerű, de inspiráló gondolat adta, hogy varázsoljuk a főzést egy mindenki számára izgalmas és szórakoztató elfoglaltsággá, ahol szabadjára engedheti a fantáziáját. Ezt tükrözi a névválasztás is. Ahhoz, hogy a prémium minőségű fűszerek és fűszerkeverékek roppant széles portfóliója átlátható legyen, különböző kategóriákat hoztunk létre, amelyek a design alapját is adták. Megalkottunk egy játékos és kifinomultan részletes, a stilizált alapanyagokra épülő mintarendszert, amiben jól elkülönülnek az egyes kategóriák, ugyanakkor együtt is egy koherens egészt alkotnak. Ügyeltünk arra is, hogy a későbbiekben – új ízek esetén – könnyedén bővíthető legyen a termékpaletta vizuális megjelenése.

Calico Art Chocolate

Kézműves Prémium Csokoládé

Ki mondja, hogy a minimalista design unalmas? Vannak olyan termékek, amelyek igazán képesek önmagukért beszélni, ha hagyod őket.

Grandia Granola

A Grandia Granola egy hobbiból kinőtt ambiciózus vállalkozás, ahol gluténmentes és vegan granolák és kekszek kaphatók. Feladatunk volt a széles termék palettához egy könnyen variálható, egyedi megjelenését biztosító csomagolás rendszer kialakítása.

It’s Us

Gluténmentes lisztek, tészták után a cég további termékkategóriákat vezetett be. A kekszek, rágcsálnivalók csomagolásainak nem csak a meglévő logóhoz kellett passzolniuk, de egyedinek és jól mutálhatónak is kellett lenniük.

Maeste

Mini Poharas Bor

Te is biztosan ismered azt a helyzetet, amikor kibontasz egy finom bort a vacsorához, de azért mégse innád meg az egész üveggel, visszazárva meg ugye már nem olyan… Na ezt a borzalmat elkerülendő született meg a Ma Este koncepciója, ami abban áll, hogy 2 dl-es kisebb kiszerelésben kaphatók díjnyertes borok. A design abba a retro időbe repít minket, amikor senki nem volt a képernyők rabja, a telefon a falhoz volt kötve és sokkal inkább volt idő egy kellemes csendes ráérős vacsorára, egy pohár finom borral.

I’M TEA

Organic Tea Brand

We recreated this heart-to-heart feeling with soft pastell colors, a touch of gold and feminine illustrations. Every tea blend got a different color and style so you can easily find the one that suits your mood the best.

INULINU

Jerusalem Artichoke brand, Budapest

Az INULINU ketchup, mustár és dzsem nem hétköznapi termékek, egyenesen Jeruzsálemből. Csicsókából készülnek, amit az egészséges életmód csodaszereként tartanak számon. A mi feladatunk volt, hogy a márkanévtől az arculattervezésig felépítsük a termékeket összefogó márkát. Az INULINU nevet a fő hatóanyag, az inulin adta, a csomagolásnál pedig a természetes összetevőket hangsúlyoztuk élénk színvilággal és játékos formákkal kiegészítve.

Old Millers’

Gluténmentes Liszt Márka

Az Old Millers’ Magyarország egyik piacvezető gluténmentes liszteket és termékeket forgalmazó márkája, akik közel három évtizedes működés után a márka teljes rebrandingjével bíztak meg minket. Az arculat megalkotásánál az „old” szóból indultunk ki, erre építve egy hagyományőrző, ám színvilágában mégis modern designt készítettünk. A tradicionális érzetet erősítik a rézkarc hatású rajzok, a régies betűtípusok és a címkék elrendezése is. Minden csomagolás oldalán található egy gluténmentességet jelölő, színes szárazpecsét, illetve egy rövid és frappáns idézet.

Xtreme Fitness

Magas Minőségű Fehérje Szelet

A márka egy Nagy-Britanniában sikeres edzéstámogató étrend-kiegészítő termékcsalád. Izom-, és akaraterő, csomagolásba öntve, nem kevesebb volt a feladat.

BOLO

Művészeti Tortaüzlet

Itt egy harmonikus színpalettán és elegáns tipográfián dolgoztunk. Ennek a márkaidentitásnak a célja a szofisztikáltság és játékosság zökkenőmentes ötvözetének létrehozása.

Jardoux

Fagyasztott Gyümölcs Márka

A fagyasztott gyümölcsök éppoly egészségesek és ízletesek lehetnek, mint a frissek. Azonban szükség van rá, hogy a csomagolás elmesélje ezt a történetet. Olyan sorozatot terveztünk fagyasztott gyümölcs termékekből, amelyek tele vannak zamatos, hűvös frissességgel.